secretjennifer

17 november 2017

Publicerad 2017-11-18 02:06:28 i Allmänt, livsstil, school, skola,

Idag är det fredag (eller igår kl är 2 på natten). Det har varit en lång dag (me dinte jobbig!) Min dag började kl 11 på morgonen. Gjorde mig i ordning och tog bussen till skolan där jag bara hade 1 lektion. Efter skolan åkte jag och ladda ner ett spel på playsation som jag just nu väntar på att den ska laddas ner helt... väldigt seg wifi här hemma. Kl 19 tog jag bussen till högskolan där jag plugga fram till kl 22 inför ett kemi prov som jag har. Efter högskolan åkte jag och köpte snacks sedan raka vägen hem, la mig i soffan framför Netflix... kl 1 tog jag en dusch och nu ligger jag i sängen och skriver det här inlägget SÅÅÅ KUL DAG VA hahahaha 


Kunde ha varit värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jennifer

Hello. Im Jennifer and this is my blog. You can read more about me in my first blogpost!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela